Dual-Plus Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

Tel.:(40)104-670, (48)778-899, (46)778-899

VoIP díjszabás

Hívás végződtetési díjak

 

Ha Ön szeretne megszabadulni magas havi telefonköltségeitől, de mindezek mellett szeretné megtartani a partnerei, ismerősei által megszokott telefonszámát, akkor használja ki a számhordozás adta lehetőségeket.

Hordozza át számát hozzánk, és élvezze az általunk nyújtott kedvező percdíjakat és szolgáltatásokat.

Számhordozás menete

A telefonszolgáltatással rendelkező Ügyfél számhordozást akkor kezdeményezhet, ha a hordozni kívánt telefonszám használatára jogosult, azaz érvényes szerződéssel rendelkezik jelenlegi szolgáltatójánál. Ez azt jelenti, hogy az adott telefonszámhoz tartozó, névre szóló előfizetői szerződése van. Számhordozás először az adott előfizetői számra vonatkozó szolgáltatás megindítása után 30 nappal kezdeményezhető.

A számhordozás úgynevezett számátadási idő ablakban történik. A számátadási időablak az a 4 óra hosszúságú idő tartomány, amelyben a szolgáltatás az átadó szolgáltatónál megszűnik, és az átvevő szolgáltatónál megkezdődik, illetve a szolgáltatás az egyik előfizetői hozzáférési ponton megszűnik, és a másik előfizetői hozzáférési ponton megkezdődik. Ezen időtartam alatt a szolgáltatás szünetelhet.

A számátadási időablakok kezdőidő pontjait jogszabály rögzíti: ami munkanapokon 18.00 óra. A számhordozás időpontjáról e-mailben küldünk értesítést a hordozást megelőző 2-3 nappal.

Számhordozást csak akkor tudunk kezdeményezni, amennyiben Ön jelenlegi szolgáltatója felé minden fizetési kötelezettségét teljesítette, nincs lejárt tartozása a hordozás pillanatában, illetve nem köti hűségnyilatkozat jelenlegi szolgáltatójához. Az átadó szolgáltató abban az esetben tagadhatja meg a számhordozási igényt, ha az előfizetőnek az átadó szolgáltatóval szemben számlatartozása vagy egyéb, szerződésből eredő tartozása van, amelyet az átvevő szolgáltató nem vállal át, vagy, ha a számhordozást kérő előfizető nem azonosítható a meghatározott dokumentumok alapján, vagy az adott előfizető számára a szolgáltatás megindítása óta még nem telt el 30 nap.

Fontos tudnivaló:

A számhordozást követően minden egyéb szolgáltatás megszűnik az ügyfél telefonvonalán. Ez érint minden olyan ADSL szolgáltatást is, amely meglévőtelefonvonalán működött. Ennek következményeként a korábbi telefonszolgáltatással együtt az internet-szolgáltatás is megszűnhet.

Az egy előfizetéshez tartozó összes telefonszám csak együttesen hordozható. Ez annyit jelent, hogy analóg vonal előfizetése esetén különösebb gond nélkül hordozható az az egyetlen telefonszám, ami az előfizetéshez tartozik. Viszont ISDN vonal esetén egy előfizetéshez több telefonszám is tartozhat, melyről sok esetben az Előfizetők sem tájékozottak teljes körűen. Ez utóbbi esetben feltétlenül meg kell adni a vezérszámot és a többi telefonszámot is, különben a hordozás sikertelenül fog lezárulni.

A számhordozás díjköteles szolgáltatás. További részletes leírást a mindenkor hatályos ÁSZF 9. pontja tartalmaz.